dawniej i dziś - - - Ciekawostki z Mazur - - - Lokalne Ogłoszenia - - - - - - - - - Opowiadania o ludziach, miejscach i codziennym życiu
Search:     Advanced search

ZAKUPY NA ALLEGRO - CZYTAJCIE KOMENTARZE!

Wielu z nas korzysta z serwisu Allegro, wielu z nas spotkała również przykra niespodzianka i aby tego uniknąć zalecamy wszystkim kupującym na Allegro aby przed zakupem sprawdzić komentarze sprzedającego - i te otrzymane i te wystawiane. Również warto zwrócić uwagę na ilość sprzedawanych przedmiotów - są sprzedawcy którzy mają bardzo wiele produktów w swojej ofercie, niektórzy z zupełnie różnych działów. Czy faktycznie posiadają w swojej ofercie te przedmioty? Czasami zdarza się,że sprzedają rzeczy, których w ogóle nie posiadają. Wszystko jest dobrze jeśli sprzedający ma same dobre komentarze lub niewiele negatywnych, ale gdy widzimy całkiem sporą ilość negatywów to zatrzymajmy się, warto zastanowić się czy nie kupić gdzie indziej.

                                               

Poniżej historia jednej z naszych czytelniczek, historia ku przestrodze. Zapewne jedna z wielu. Dlatego sprawdzajcie komentarze przed zakupem!

Już wiele lat kupuję na Allegro, jednak do tej pory jeśli miałam jakieś problem to zwykle niewielki, więc szybko zapominany. Jednak teraz w krótkim czasie trafiłam na kilku nieuczciwych sprzedających a w takiej sytuacji postanowiłam przestrzec innych. Sama czasem coś sprzedaje na Allegro, więc wydaje mi się,że taki kupujący jakim ja jestem to ideał - naciska kup teraz, chwile później wybiera opcję wysyłki i robi przelew. Z tego powodu na moim koncie pojawiały się same pozytywne komentarze. I jakież było moje zdziwienie kilka dni temu, gdy otrzymałam negatywny komentarz, za rzecz którą kupiłam kilka miesięcy temu. Za rzecz, za którą od razu zapłaciłam i nie wystawiłam komentarza, bo rzecz przestała działać, więc coż napisać ... I właśnię za tę zapsutą rzecz dostałam bardzo obraźliwy komentarz - zostałam nazwana typem, którego trzeba omijać z daleka! W pierwszym momencie próbowałam skontaktować się ze sprzedającym telefonicznie, ale jego telefon nie działał. Później zerknęłam na jego profil i wtedy ujrzałam tę masę negatywnych komentarzy, jak również wystawianych przez niego wręcz hurtowo kopiuj wklej. Byłam więc nie jedną osobą, którą obraził. Byłam jedną z wielu. W tym momencie sprzedający dostał ode mnie również negatywny komentarz, a pracownik Allegro otrzymał wiadomość ode mnie, że otrzymałam niesłusznie negatywny komentarz, na dodatek obrażający mnie. Sprzedający dostał zaś informację,że wystawiłam negatyw i poinformowałam administratorów serwisu. Sprzedawca nie odpowiedział nic, natomiast pracownik Allegro bardzo szybko przysłał mi wiadomość,że komentarz został usunięty przez niego - pracownika Allegro. A mój został na karcie sprzedającego. I wtedy to raczył odpisać sprzedający:

Witamy, 


Przepraszamy zawiesił się nam internet i niechcący z jednej aukcji negatywne komentarze zamiast do 1 użytkownika poszły  do wszystkich.
Zgłosiliśmy już pomyłkę do Allegro i już usunęło błędnie wystawione komentarze.
Prosimy o anulowanie złośliwie wystawionego komentarza poprzez ''unieważnienie komentarza'' "

Sprzedający po fakcie chciał pokazać jaki jest dobry i że to on sam usunął komentarz, on sam poinformował Allegro o swoim brzydkim zachowaniu, a mój komentarz uznał za złośliwy. Ani słowem o tym, że moja kupiona u niego rzecz to bubel. Nie wiedziałam co na taką wiadomość odpisać ...  Dostałam więc kolejną:

"Witamy,

Po raz ostatni prosimy o unieważnienie komentarza negatywnego wystawionego złośliwie.

W przypadku nie unieważnienia komentarza negatywnego wystawimy Pani również komentarz negatywny i dołączymy link do korespondencji z kim mamy do czynienia jak również zgłosimy do Allegro naruszenie przez Panią regulaminu."

Domyślam się,że znowu nazwano by mnie "typem, którego trzeba omijać z daleka". I nie wiem w jaki sposób naruszyłam regulamin - czyj regulamin? Może regulamin LOGOANGEL 

Kolejnym sprzedającym, którego również lepiej omijać jest Przemeksorento - sprzedaje bardzo dużo przeróżnych rzeczy, ma kłopot z ich wysyłką ( skoro nie ma to jak ma wysłać), nie podaje nr telefonu do kontaktu. Jedynym sposobem na odzyskanie pieniędzy lub otrzymanie zakupionego przedmiotu jest zgłoszenie sporu transakcyjnego, wtedy sprzedający ujawni nawet swój nr telefonu, bo będzie przysyłał sms z prośbą o zakończenie sporu. A oto wiadomość jaką otrzymuje się tuż po zakupie ( już ta wiadomość powinna nas ostrzec, że coś może być nie tak):

Witam serdecznie,

Dziękuję bardzo za udział w mojej aukcji i zaufanie.Otrzymałem informację o sposobie wysyłki, więc śpieszę i wysyłam zamówienie.

Po otrzymaniu przesyłki BARDZO PROSZĘ o wystawienie pozytywnego komentarza i ocenę transakcji (za pomocą gwiazdek) gdyż zależy mi na dobrej opinii na allegro a także mam nadzieję, że dołączycie Państwo do grona moich stałych klientów.

NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEUTRALNEGO LUB NEGATYWNEGO, gdyż jako firma dbająca o zadowolenie klienta, postaramy się rozwiązać pozytywnie zaistniałą sytuację. Uważam, że każdy problem da się rozwiązać.
PROŚBA:
Zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą, aby po zakończeniu transakcji ocenić naszą transakcję na Allegro, będziemy wdzięczni za każdą ocenę "5.0", bardzo nam to pomoże w przyszłości. Prosimy również o wystawienie komentarzy, za każdy komentarz pozytywny serdecznie dziękujemy. W przypadku niezadowolenia z transakcji prosimy o kontakt, aby nie wystawiać komentarzy negatywnych oraz neutralnych. Z góry serdecznie Państwu dziękujemy. "

imię i nazwisko do wiadomości serwisu naszolsztynek.pl

Jeśli mają Państwo podobne doświadczenia i chcą się nimi podzieliś ku przestodze innym oraz pokazać,że nieuczciwi sprzedawcy nie są tacy bezkarni jak im się wydaje - prosimy o kontakt.

admin

This article was:  
Prev   Next
Czipowanie zwierząt w Olsztynku / opłata od posiadania psa w...     O SERWISIE